Digital Signage

veel voordelen in één medium

Digital signage (adverteren op digitale indoor of outdoor schermen) is een uitermate efficiënte manier om uw doelgroep nog beter te bereiken. Door middel van al dan niet bewegende beelden op een videoscherm heeft uw reclameboodschap een nóg grotere impact. Van winkelstraat tot point-of-sale: u bepaalt zelf wanneer, aan wie en vooral wat u communiceert. Bovendien bespaart u in printkosten en heeft u aan één medium genoeg om verschillende boodschappen te presenteren.

Door zijn veelvuldigheid en constante innovatieve toepassingen is digital signage dé toekomst.

Bovendien wordt digitale out-of-home advertising beschouwd als dé toekomst van reclame. Het is een toepassing die zich in snel tempo verder ontwikkelt met hightech maar betaalbare innovaties. Denk bv aan digital fitting rooms, of schermen waar gepersonaliseerde advertising op wordt geprojecteerd. Kortom, digital signage is aan een enorme inhaalbeweging bezig en zal op termijn een groot deel van geprinte reclamedragers vervangen.

Daarnaast zijn er ook nog tal van andere niet commerciële toepassingen waar digitale schermen hun nut bewijzen. Denk aan narrowcasting schermen die wachttijden veraangenamen met weer- en nieuwsberichten, of interactieve informatiekiosken.

B!G impress is partner van PIXON digital signage en kan hierdoor instaan voor de levering en plaatsing van tal van digitale toepassingen.

Enkele mogelijkheden van digital media:

  • outdoor LED walls
  • narrowcasting schermen
  • interactieve touchscreens
  • dynamische instore schermen
  • digital fitting rooms / slimme spiegels
  • infokiosken
  • LED trailers

Contacteer ons

Bekijk de digital portfolio